onsdag 16 mars 2011

Har fått ett par gissningar på vad mitt träredskap kan ha använts till. Kan ha varit någon typ av mal för mjöl eller redskap för att knåda vasslen ur ost. Jätteroligt, tack för era kommentarer!

Idag visar jag nyshoppade skyltar från Fridas Gård. Fridas Gård har bra priser så jag passade på att köpa tre.. En ska jag dock ge bort, så den kan jag inte visa på bild.. Hade varorna på ett par dagar, på ordersedeln fanns ett handskrivet "Tack" från Therese. Det låg också ett vackert kort i paketet med information om köpet. Riktigt roligt att få sådana leveranser!

Till oss blev det en skylt till badrummet, och en till köket. Självklart har vi ett par katter här i torpet..! Och det kommer att bli mer shopping från Fridas gård, de har så väldigt mycket fina saker.

Laundry Open 24 hours a day...

A home without a cat is just a house...

Inga kommentarer: