onsdag 4 maj 2011

Trots riktigt underligt väder i form av snö, regn, sol och hagel, har det varit ett par riktigt härliga dagar... En snabb shoppingtur igår resulterade i ett par nya skor. Har äntligen hittat mina canvaskängor som jag letat efter. Dessa fick jag slutligen tag på hos Skopunkten. Funderar på om dessa kan passa till den fina klänningen mamma sytt till mig. Tror inte finns något mellanting här, antingen passar de kanonbra till, eller så blir det alldeles tokigt... Får helt enkelt prova... Klänningen ska nämligen få göra premiär till helgen när vi ska iväg på festligheter.


Dessutom hittade jag en ursöt outfit till min lilla systerdotter som är strax över två månader gammal och världens sötaste... Fast den kan jag ju inte visa innan hon fått den, om hon läser bloggen... =)


När jag kom hem efter jobb och träning hittade jag ett paket på köksbordet som kommit med posten! Härlig överraskning! Mamma har återigen varit kreativ och virkat mig en mössa och en väska som matchar den fina klänningen, bilder kommer snart...

Missa inte utlottningen av Yankee Candle doftljus hos Vakre hjem & interiör..! Klicka på länken här eller till vänster för att komma till tävlingen.

Hoppas solen tittar fram idag och att det blir varmt igen..

Inga kommentarer: