måndag 11 juli 2011

Inspirerad av de härliga bilderna i favorittidningen och fina inlägg som lästs under helgen, fick jag lust att pyssla lite igår. Hittade ett par små loppade glas i gömmorna...


Och tre små fat, också fyndade under en av de senaste loppisrundorna...


Och ett, tu, tre så hade jag ett litet kakfat till sommarfikat...


Nu är det snart dags att åka till jobbet, och det är fem dagar kvar att räkna ner till semester..


Men en liten stund till kan jag sitta kvar här vid datorn, så jag ska passa på att läsa lite mysiga blogginlägg och se vad som hänt i blogglandia under helgen... =)
Hoppas ni får en fin start på veckan!

2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så fint, vilken rolig idé! Det är ju det som är så kul med loppis, att man kan hitta nya användningsområden till sakerna. Fatet är verkligen jättefint. =)
Ha en fin dag!

Kram Emma - Emmas vita drömmar

Änglarum sa...

Hejsan Petra! tittar in till dig o önskar dig en fin kväll...så piffigt med fatet,nu blir jag riktigt fika sugen :) kramiz Jessica