tisdag 12 juli 2011

Räknar till fyra dagar kvar till semester, och nu längtar jag verkligen efter lata dagar, med pyssel och ny inspiration. Har haft tur att hitta en del roliga loppisfynd, men flera väntar fortfarande på att hitta sin lilla plats i huset och en del vill ha lite färg och ompyssling.


Det här blir nog ändå ett loppisfynd som får vänta några månader till innan det blir använt.. =) Hade turen att hitta ett gammalt struvjärn på en av loppisarna på Öland. När vi sedan besökte Eufemia Nytt & Nött hittade vi fler former, som jag såklart köpte med mig.


Väl framme vid kassan väntade fler fina saker. Det visade sig att Eufemia också säljer söta saker från Annas idéer. Här är en av hennes fina disktrasor...


Anna har också en blogg där hon visar fler söta saker som hon tillverkar, och en massa annat fint! och jag kan passa på att tipsa om att hon nu har en utlottning med riktigt fina saker. Bloggen hittar du här: Annas idéer.

Önskar alla som tittar in en härlig dag!

2 kommentarer:

Anette sa...

Men va härligt med struvjärn,såna har jag inte ätit sen jag va liten o mormor gjorde såna,mums.
Hi hi har 3 dagar kvar till semester nu JIPPI!!!
Jag har också disktrasa från Anna så himla fina saker ,passa på att köpa musmatta o handduk när jag handla av henne o är helnöjd.
Ha de så bäst
Kramen Anette

Cecilias kreativa sida sa...

Vilka fina fjärilsstruvformar! Jag bara älskar fjärilar!

Kram Cecilia.