söndag 25 september 2011

Cool inredning..?

Vår stil på inredningen här hemma håller sig inte inom några egentliga ramar, här blandas färger och former helt efter humör. Vet inte heller hur man skulle benämna stilen, men "cool" är nog kanske inte ett ord vi skulle använda i beskrivningen... =) Nu har det blivit ändring på det! Denna härliga vovve hittade vi under vår senaste shoppingtur.


Han ser ut att vara skapad av en gammal och riktigt sliten skinnsoffa, visst är det en fantastiskt bra återbrukningsidé? Tror att han kommer från Sia Collection. Han sitter nu och gör oss sällskap i soffan i vardagsrummet och han ser ut att vara väldigt engagerad i en diskussion och lyssnar uppmärksamt...och visst är han riktigt cool? =)


Nu ska jag titta runt lite i bloggvärlden en stund innan det är dags att ta tag i dagens bestyr. Må så gott!

10 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa du han ser riktigt COOL ut! Gud va söt han är...Ja lite bestyr har man allt att göra,sitter man för länge o kollar runt hos alla goa bloggare då kommer man ju aldrig upp! hahaha...ha en bra dag nu...Kramis Gunilla

Gardenhouse sa...

Men det var en riktig cooling, som slappar i soffan! Döds skön ;)
Hoppas det går bra med målningen av bräder, jag håller med dig att det är kul att måla :)
Lycka till,kram Sussi

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilken cooling till hund :) Ha en underbar söndag. Jag ska spendera min på jobbet! Kram

Annelie sa...

Godmorgon!

Ja vilken härlig vovve ni har hittat...=)...fint sällskap till missarna kanske...hihi.

Cool är verkligen rätt uttryck för den!

Ha en riktigt härlig söndag. Här blir det till att åka till kalas om några timmar. Ska sno ihop en present med det underbara materialet cellofan.

Kram
Annelie

Nyanser av vitt sa...

Cool var ordet. Så fin den är. Tack för dina rara ord om mina armband.
Kram Agneta

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Han är ju hur cool som helst! Gillar honom skarpt:)

Ha en skön kväll!

Kram Susanne

Helen sa...

Han e ju riktigt cool. Rätt söt oxå faktiskt =). Får klappa lite på honom ikväll =).

Viola sa...

Vilken undebar vovve, jag bara ler :) påminner lite om Malte med sin slängiga kropp...hoppas helgen varit skön, ha en fin dag, kram

Änglarum sa...

Hej! så söt hund! min kompis fick en lång tax i samma serie..verkligen cool.ha en fin vecka kramiz Jessica

katha´s kortmakeri sa...

Vilken goding som flyttat in hos dig. Han tar nog lagom med plats i soffan jag som har en som är 5 gånger så stor får alltid trängas om platsen. Fast jag älskar min BASSE.

Höstkram
Katha