söndag 18 september 2011

Tittar in som hastigast när vi tar paus i målningen för att fylla på med lite energi. =) Vilka härliga dagar vi haft här nu! Det känns verkligen att det blivit höst, det har blivit kyligt på morgonen, men fortfarande ganska varmt under dagen när solen tittar fram.

Ser fram emot mysiga kvällar med tända stearinljus, och visst blir man alldeles extra sugen på att pyssla nu? Blir säkerligen lite förändringar inomhus också, kanske kommer de rostfärgade detaljerna att få komma in i år igen. Här är det snarare humör än trender som styr inredningen, men visst lyssnar jag gärna lite extra när jag hör ord som "kontraster, naturtoner och naturmaterial". Vilka är era favoriter bland höstmaterial och färger?

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

Ja, Söderköpings tvål och hantverksmakeri är min systers företag. Det är hon som tillverkar allt själv! Och nej, det är inte länge sedan jag la upp länken :) Produkterna är så fina, kan starkt rekommendera getmjölk/olivtvål!

Ja, våran lägenhet är fin, men längst inne i mitt hjärta är det ett torp jag drömmer om att bo i. Vet inte varför, men har en mkt stark dragning dit! Den drömmen delar jag tyvärr inte med resten av familjen, så det får bli senare! En lägenhet i stan och ett torp på landet! Perfekt!

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram Alexandrs