måndag 31 oktober 2011

En vinnare...

Vilken fantastisk helg det har varit! Hoppas ni har haft lika soligt och fint som vi och att ni fått njuta av härliga lediga dagar.

Det blev en underbar dag i Jönköping tillsammans med våra goda vänner i lördags, och det är riktigt mysigt att strosa omkring där. Men både fynd och händelser under helgen får vänta till senare inlägg, för jag gissar att många vill att jag berättar något annat. Nämligen vem som vann den lilla utlottningen. =)


Här har med omsorg klippts och vikts omkring 100 lotter. Så roligt att så många ville vara med! Och jag har fått möjligheten att hitta till flera nya bloggar, och även fått några nya följare hos mig. Ni är så väldigt välkomna! Tack för att ni deltog i lilla utlottningen!

Och vinnaren av utlottningen är:

Teres
med mysiga bloggen
Lantligt i Smultronbacken
Grattis!


Maila mig din adress så skickar jag det lilla paketet!

Önskar er alla en mysig kväll!

11 kommentarer:

Änglarum sa...

Grattis till vinnaren :) och tack Petra för en fin tävling! kramiz Jessica

Anonym sa...

Stort grattis till vinnaren och tack för en härlig utlottning;)

Vita Falkens Lantliv sa...

Ett stort grattis till Teres! Och tack för en fin utlottning!

Kram Susanne

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Petra för en fin utlottning! Grattis vinnaren,så fin utlottning..Kram på dej Gunilla

nattugglan sa...

grattis till vinnaren!ha en bra dag.

Maria sa...

Grattis till vinnaren. Kram Maria

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, vad härligt att jag vann. Blev så glad här nere i Sydamerika. Mailar dig direkt och meddelar dem där hemma att det kommer ett paket på posten.

Kram Teres

Anonym sa...

Grattis till vinnaren.

enkla nettan

Raport till Vänfors sa...

Grattis till vinnaren:)
Kram Annika

katha´s kortmakeri sa...

Tack för en fin tävling alltid lika roligt.
Stort Grattis till vinnaren!

Kram
Katha

Tinis vita hem sa...

Grattis till vinnaren!
På tal om att vinna, titta in hos mig :)
kram Tini