onsdag 28 december 2011

Mysiga dagar..!

Haft en alldeles fantastisk julhelg tillsammans med goda vänner, ätit god mat och haft riktigt mysiga, lata dagar. Tänk att det går så fort.. Men vi har fortfarande ett par "jular" kvar att fira, så här varar den nog till påska!

Satt och tittade på foton från förra året. Såhär såg inte julen ut i år, inte en snöflinga fanns på gården på julafton. Jag har aldrig varit speciellt glad i vintern, men jag måste nog ändå säga att jag saknar snön lite, åtminstone runt de här helgerna.


Men än finns det ju gott om tid för vintern att dyka upp, så vi hinner säkert få snö i mängder innan det är dags för vår, gissar jag!

Hoppas ni haft en härlig jul med massor av mys och tack för att ni tittat in och lämnat så snälla kommentarer hos mig, de värmer!

Önskar er alla en fin dag och en god fortsättning!

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Vill önska dej en go fortsättning så här i mellandagarna.Är HELLEDIG idag ska vara med mina stora barnbarn som slappar lite nu innan vi gör nåt! Kram på dej ♥ Gunilla

lotta sa...

Tack för din vackra vinterbild! Dessa dagar ska man bara njuta, eller hur..möjligtvis ladda inför nyårsfesten!! Ha det gott! Kram Lotta

Rapport till Vänfors sa...

Fina bilder, vill också ha snö.
Kram Annika

Fiffiga Systrar sa...

visst saknar man snön runt jul och nyår. Det är så stämningsfullt. slask och gröna gräsmattort är ju inte fullt så vackert! kram emelie och elin

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej.. Vacker vinterbild :) Håller med dej, man saknar faktiskt snön särskilt nu vid jul & nyår! Men vi hinner säkert få vinter innan våren är här, det tror jag allt ;)
Önskar dej ett gott nytt år! Kram Tilda

Anonym sa...

Vilken vacker bild!Ska försöka komma igång med min blogg igen!!!!Blir väldigt inspirerad när jag är inne på din blogg. Kramis Mamz