söndag 8 januari 2012

Award..!

Tilda med fina bloggen En Sprucken Rosa Tekopp och de pyssliga
Systrarna Karlsson har lämnat en award till mig! Tack snälla ni, så glad jag blir!


Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
2. Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...

Den här är den svåra delen, att bara skicka den vidare till några bloggar, vill att alla fina bloggar ska få ta del av awarden. Ni är så många som är så duktiga på att blogga, som gör mig glad och ger mig inspiration med era fantastiska inlägg! Det är så väldigt roligt att tassa omkring hos er och läsa om vad ni hittar på!

Awarden ska sändas vidare till fem av dessa bloggar, så jag skickar den vidare till:

Jessica med bloggen Änglarum
Anetthe med bloggen Vitt, Zink och Vintage
Alexandra med bloggen Änglar och Hjärtan
Katha med bloggen Kathas Kortmakeri
Cecilia med bloggen Cecilias Kreativa Sida

Önskar alla som tittar in en underbar dag!

8 kommentarer:

Änglar & Hjärtan sa...

Åh vad gulligt av dig! Tack <3

Jag tar emot den och ska skicka den vidare, gör ett inlägg lite senare!

Ha en underbar dag!

kram Alexandra

Härliga Livet sa...

Grattis till Awarden. Mysig blogg du har. Jag lägger mig som följare hos dig så jag inte tappar bort dig.
Ha en fin söndags kväll.
♥Kram Pernilla♥

Maria sa...

Grattis vännen till dina AWARD. Så mysigt och värmande.
Må så gott från Maria

kathas kortmakeri sa...

Tack snälla rara vad snäll du är. Jag blev så glad.

Kram Kram Katha

Änglarum sa...

Grattis till din Award o tack för du skickar den till mig ♥ kramiz Jessica

Rapport till Vänfors sa...

Grattis:)
Kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Stort grattis till din award!! Kul att få uppskattning av det man gör:) Du är då värd den!

Kram Susanne

Änglar & Hjärtan sa...

Glömde skriva grattis sist, bara tackade för min :)

Jag ska göra ett inlägg om den nu :)

Hoppas du har det bra!

kram Alexandra