fredag 18 januari 2013

Trevlig helg!

Nu har det även anlänt en liten pärlis som får stå i ett av köksfönstren och vara vacker...


Det blir säkerligen ytterligare en liten tur till blomsteraffären idag efter jobbet. Det blir lite tomt i fönstren efter att ljusstakar och stjärnor tagits bort, och vad kan väl vara bättre att fylla dessa tomrum med än vackra blommor? =)


Tittar in som hastigast innan det är dags att starta upp sista arbetsdagen denna vecka. Den här helgen har jag inga speciella planer utan tänker ta dagen som den kommer och bara njuta av ledigheten. Vad hittar ni på denna vintriga helg i mitten av januari? Önskar er alla en underbar helg!

5 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej på dej Petra! underbart med lite våriga blommor..Ja nu vill man ha nytt,nytt,nytt!! Jag ska jobba i helgen men vi har ett projekt i matrummet så nu ÅKER allt ut därifrån...tur vi bara är två vuxna boende här,hihiih...Trevlig helg ♥ Gunilla

Unknown sa...

Härliga vårblommor, ljuvligt.

Här blir det jobb idag sen får vi se vad som händer på Lördag, kanske ett loppisbesök;)

Önskar dig en härlig helg
KRam
Annie

Hjärtruds Stuga sa...

Så härligt att se dessa vårblommor. Det är nog hopp om en vår i år med. Ha en skön helg och njut av dina lediga dagar.

Kram Karin

Marie maräng sa...

Så fint!
Jag måste också ta en sväng förbi blomsteraffären och se om dom fått in några :)

Trevlig helg!
Kram Marie

House and Garden by Bia sa...

I kväll har vi mina föräldrar på middag, min mamma fyller jämt så hon har flytt hemmet, hihi...
Trevlig helg till dej !!
Ha det gott vännen!!
Kram