söndag 17 februari 2013

Veckans loppisfynd..

Tittar in med en liten söndagshälsning och mitt loppisfynd från veckans besök i en av loppisarna här i närheten. Det blev bara ett fynd, men det gillade jag verkligen. En härlig ljusstake...


Den har fått ta plats på det lilla bordet i vardagsrummet.


Igår hade jag en riktig flytta-runt-dag och det tycker jag är riktigt roligt! I och med alla trevliga loppisbesök har det blivit en hel del saker här hemma och allt kan ju inte vara framme samtidigt, så därför är det roligt att byta ut lite saker ibland och flytta runt. Jag gissar att ommöbleringen kommer att fortsätta idag också.

Det snöar i massor utanför mitt fönster så hur som helst blir det nog inomhuspyssel idag. Vad händer hos er denna vintriga söndag?

15 kommentarer:

Gardenhouse sa...

Ja den ljusstaken var verkligen vacker!
Vilket fynd dom väntade på dig ;)
Kram Sussi

Gardenhouse sa...

Ja den ljusstaken var verkligen vacker!
Vilket fynd dom väntade på dig ;)
Kram Sussi

Unknown sa...

En sådan vacker kandelaber. Ett riktigt fynd må jag säga. Här fyndades det också lite igår nu ska jag bara hitta en plats åt dem;)

Önskar dig en härlig dag
Kram

Maria sa...

Vilken mysig och snygg stake. Ja att flytta runt är kul. Det måsta man ju. Här snöar också idag.
Go söndag på dig kram Maria

Anna sa...

Jättefin ljusstake! Så fint den passade där du ställde den!
Jag är så dålig på att flytta om saker...Där jag en gång ställt det, står det kvar..:)Önskar jag hade lite mer av flytta-om-ådra i mig!
Kram Anna

Rapport till Vänfors sa...

Vilken ljusstake, ett riktigt fynd:) Ja, ibland får man verkligen flyttaruntil. Himla kul men lite jobbigt för övriga i familjen. I dag tänker jag försöka göra absolut minsta möjliga...om det går.
Ha det så gott.
Kram Annika

Rosa i huset i vitt sa...

Jättesnygg ljusstake och den passade så bra där..jo visst behöver man rensa lite ibland
ha det bra
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Fint fynd!!!
Visst är det kul att flytta runt och möblera om lite, hihi...
Fin duk på lilla bordet också!
Ha en mysig kväll...det ska jag ha :))
Kramen från bia

Gunillasljusglimtar sa...

Mysig stake! Ja här har det promenerats med gubben i kväll..Annars är jag rätt loj när man gjort ett dygn o ska på nästa i morron igen:) ha det gott gumman ♥ Gunilla

Anonym sa...

Vilken vacker ljusstake du har fyndat.
Kram Birgitta

Änglarum sa...

Ljustaken är ju jätte fin..o som du säger allt kan man inte ha framme på en gång..desto roligare att flytta om o ta fram eftersom..ha en fin Måndag<3 kram Jessica

Marie maräng sa...

Oj.. vilket fint loppisfynd! Passar perfekt på det lilla bordet :)

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Marie

Härliga Livet sa...

Vilket fint loppis fynd. Visst är det kul att flytta runt på saker och ting. Synd att det blir så rörigt efter bara :0)
Må så gott.
Kram Pernilla

Änglar & Hjärtan sa...

Så himla fin ljusstake! Jag måste åka på fler loppisar! Du hittar alltid så mkt fint... Roligt att flytta om lite :)

kram Alexandra

Huset på Backavägen sa...

Vilken härlig blogg du har! Hit kommer jag tillbaks fler gånger!
Kram Anki