torsdag 4 april 2013

Till små fötter...

Då är man tillbaka i vardagen igen efter en underbar påsk, fast det blir en kort arbetsvecka. Lite lyxigt med fyradagarsveckor tycker jag, men visst blandar man ihop dagarna ibland =)
Sommartiden är tillbaka och jag ser att det börjar dyka upp en del loppistillfällen, härligt! Jag ska försöka se till att fylla på lilla almanackan efter hand som jag får veta att det händer något spännande, och tipsa gärna om ni känner till något roligt event som är på gång. =)


Var bara tvungen att visa dessa supersöta, fantastiskt mjuka små tofflor som jag shoppade för ett tag sedan. De här kommer från Lisbeth Dahl, och om ni inte besökt websidan och bläddrat igenom vårkatalogen ännu, kan jag verkligen rekommendera ett besök. Här finns massor av vackra saker både till stora och små =) Websidan hittar ni HÄR!


Solen fortsätter att visa sig på dagarna och jag bara njuter! Snön har snart smält bort och jag hoppas att det har varit tillräckligt med den varan nu så att det istället dyker upp små fina blommor där drivorna av snö har funnits under vintern =)

Önskar er en underbar vårsolig dag!

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så söta tofflor:)..Ja nu ser jag framåt också...snön smälter..tjälen börjar allt att ta på...gubben köpt varsin baden baden till oss. .Han tror nog att vi ska få lite lugn o ro o sitta en stund i solen...hihihi...Ha det gott gumman. ..ska be dej ol adressen sen så kan jag skicka några stickade dukar...kram Gunilla

Härliga Livet sa...

Så söta små tofflor. Måste nog kika in där du.
Visst är det härligt att solen visar sig och det är plusgrader. men än är det mycke snö kvar här.
Ha en härlig Torsdag.
Kram Pernilla

No34 sa...

Tack för dina ord inne hos mig!! Livet börjar kika tillbaka, men otäcka "hjärnspöken" finns kvar att jobba med...
Nu får vi njuta av sommartiden som kommit med det underbara ljuset på kvällstid, men lite mer värme på nätterna så snön smälter skulle inte sitta fel... Så de ljuvliga tofflorna sitter fint ännu...
Önskar Dig en härlig dag, kram Kate

katha´s kortmakeri sa...

Vilka söt små "Björntofflor". Ja visst njuter vi av vårsolen!
Ha de gott!
Kram Katha

Rosa i huset i vitt sa...

Så söta små tofflor..och vilken fin klocka på din header
ha det bra och en trevlig helg
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Gulliga tofflor;))
Och vad härligt det låter med lite snö....här tinar det också, men vi har ganska mycket kvar ändå...men det går nog undan när värmen kommer;)
Ha en fin kväll vännen!
Kram bia

Unknown sa...

Åååå jag älskar hennes saker men hade inte en aning om att det fanns en webbsida. Stort tack nu ska här surfas runt;)
Kram
Annie