lördag 7 juni 2014

Sommarfavoriter...

Sommaren har precis börjat, men jag tror redan att jag hittat mina favoritskor för sommaren...


Ett par riktigt sköna sandaler med fina detaljer, som små tofsar på banden...


Och baktill på skon finns snygga dragkedjor som också gör att man kan ta av och på sig dem utan att behöva knyta om banden.


Skorna är från H&M, som för övrigt har massor av fina sommarskor nu, och dessutom till bra priser.


Men idag får dessa stå kvar på hyllan för här är det regn idag. Hoppas solen skiner där ni är och att ni får en fin dag!

PS. Jag har tyvärr varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera anonymt på grund av att jag fått fruktansvärt mycket spam... Ledsen för det då jag blir så glad för era kommentarer! Om ni inte har ett konto och vill nå mig, skicka gärna ett mail till torpliv@live.com.DS

8 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jättefina skor...helt i min smak;)
Ska kolla näst gång jag går till HM..önskar dej en fin Pingst helg!
Kram bia

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh så snygga! Kanske ska unna sig ett par snygga sandaler i år nu! Tack för titten,alltid så kul! Trevlig pingst! Gunilla

Tinis vita hem sa...

Jättesnygga sandaler!
Ha en god fortsättning på helgen!
kram Tini

VisaLiza sa...

Skorna är viktigast så dem tar vi först, så snygga! Vad gäller kommentarer så är det där ett tråkigt måste. Jag fick börja granska efter en stor mängd hatiska kommentarer när jag skrivit om främlingsfientlighet. Konstaterar efter den upplevelsen att de sär människorna som kommenterar inte var främlingsfientliga utan människofientliga. Kramar Liz

VisaLiza sa...

Skorna är viktigast så dem tar vi först, så snygga! Vad gäller kommentarer så är det där ett tråkigt måste. Jag fick börja granska efter en stor mängd hatiska kommentarer när jag skrivit om främlingsfientlighet. Konstaterar efter den upplevelsen att de sär människorna som kommenterar inte var främlingsfientliga utan människofientliga. Kramar Liz

Anneli sa...

Wow riktigt snygga sandaler.
Svårt med skor............särskilt om man vill ha lite klack.

Ha en fortsatt fin helg,
kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

De var riktigt snygga sommarskor
kram Rosa

Änglarum sa...

Hallojsan! hoppas Pingsthelgen varit fin <3 här har det varit jobb,men nu tar jag ledigt i två dagar..jätte snygga sandaletter,de kommer du nog trivas i! ha en fin kommande vecka<kram kram Jessica