tisdag 27 januari 2015

Nytt i garderoben...

Det blev en liten shoppingrunda i helgen som var. Det var verkligen nödvändigt med inköp av nya skor då mina gamla nu gett upp... Jag har en förmåga att hitta mig favoritskor, som jag går i mest hela tiden och då slits de ju dessvärre ut ganska fort. Så nu var det dags för lite nytt, och bland annat hittade jag mig ett par nya stövlar.


Nu skulle jag ju önska att det var väder för att inhandla ballerinaskor och Converse, men så är det ju inte riktigt, så det fick bli ett par rejäla fodrade stövlar med ordentlig sula. Skönt att ha fram och tillbaka till jobbet och på promenad i snöslasket.

Men även mina boots har blivit trötta och jag reafyndade ett par nya svarta. Jag är ju en riktig jeanstjej, och jag gillar verkligen att ha boots till jeans, så jag vet inte vilket par i ordningen detta blir att slita ut, men många har det blivit...

Båda dessa par inhandlades på Skopunkten här hemma i stan.


På vägen hem från stan hämtades också ett paket från H&M, och i det paketet låg ytterligare ett par reafynd i skoväg. Grå boots har jag inte haft tidigare, och med riktigt bra reapris fick jag chansen att unna mig ett par sådana också.


Nu hoppas jag att det här var de sista inköpen till fötterna som blir nödvändiga innan det är dags för tunnare skor och varmare väder. För visst börjar det bli lite, lite ljusare om dagarna nu....? Jag vill iallafall inbilla mig det, och att vi närmar oss våren med stormsteg. Visst är det förmodligen ett par månader kvar ännu, men så fort som tiden springer framåt, så är vi nog snart där... =)

3 kommentarer:

choicesbyannie sa...

Snygga skor du hittat. Jag provade ett par fantastiskt sköna, snygga och billiga skor i helgen också. Stod där i affären när de där tankarna kom... Behöver jag verkligen de här skorna, när ska jag ha dem och duger inte de skorna jag redan har... Jag ställde tillbaka de fina skorna i hyllan igen och gick tomhänt ut ur butiken. Nä nu ska jag satsa på ett par snygga vårskor istället för det behöver jag verkligen ;)

Fin dag till dig
Kram
Annie

House and Garden by Bia sa...

Snygga kängor allesammans ;)
Har varit på Ikea idag...handlade bara lite smått men åkte egentligen dit för att kika på en ny soffa ;)...men först blir det tapetsering ;)...
Kramis bia

Änglarum sa...

Snygga inköp :) var på stan en sväng i em,men det blev konstigt nog inge större inköp tulpaner o ljus,ja sån är jag :)) hade nog inte den där orka prova dagen i dag :0 Må så gott kram Jessica